موسسه مهاجرتی تیدی پارس از موسسات مهاجرتی معتبر در تهران بوده و در کم ترین زمان ممکن بهترین روش های اخذ اقامت را با توجه به شرایط افراد به آنها پیشنهاد می دهد. این موسسه مهاجرتی در زمینه اخذ ویزای استارت آپ کشورهایی مانند کانادا و انگلیس به افراد متقاضی کمک بزرگی می کند.

اقامت از طریق ویزای استارتاپ - اخذ اقامت از طریق ویزای استارتاپ
ویزای استارت آپ کانادا

کشور کانادا یکی از کشورهای مهاجر پذیر بوده و هر ساله تعداد زیادی از افراد به روش مختلف به این کشور مهاجرت کرده و اقامت این کشور را دریافت می کنند. یکی از روش های اخذ اقامت این کشور، اقامت از طریق ویزای استارت آپ کانادا است. اقامت کانادا از طریق ویزای استارت آپ ویژه افراد کارآفرینی است که به خاطر راه اندازی کسب و کار، به این کشور مهاجرت می کنند. متقاضیانی که یک ایده خوب و جدید در مورد کسب و کار ارائه دهند، شرایط دریافت ویزای استارت آپ را خواهند داشت. این افراد در صورت داشتن یک ایده کاری خوب و جدید و همچنین در صورت همکاری با یکی از سازمان های معرفی شده اداره مهاجرت، می توانند ویزای استارت آپ دریافت کنند. سازمان مورد نظر برای طرح کاری این افراد سرمایه گذاری می کند و در صورت پذیرفته شدن طرح می توانند اقامت کانادا را دریافت کنند. افراد متقاضی می توانند از طریق داشتن ویزای استارت آپ برای خود و اعضای خانواده اقامت دائم کانادا را اخذ نمایند. افراد کارآفرین اجازه ندارند به صورت شخصی در کشور کانادا، اقدام به سرمایه گذاری نمایند و فقط در صورتی اجازه این کار را دارند که سازمان مورد نظر از آنها درخواست کند. به طور کلی می توان گفت ویزای استارت آپ به افرادی تعلق می گیرد که طرح تجاری آنها مورد تایید و حمایت سازمان های معرفی شده قرار بگیرد. در صورتی که افراد متقاضی به زبان های انگلیسی و فرانسه مسلط باشند، شانس بیشتری برای موفقیت در کسب و کار و دریافت ویزای استارت آپ دارند.
به طور کلی می توان گفت ویزای استارتاپ کانادا ویژه افراد کار آفرین و افرادی است که به قصد راه اندازی یک کسب و کار جدید به کانادا مهاجرت می کنند. کاری که مهاجرین می خواهند استارت آن را در کشور کانادا بزنند، باید ایده ایی جدید منحصر به فرد بوده و در مقیاس جهانی مورد قبول باشد. یکی از مهمترین شرایط دریافت ویزای استارت آپ این است که افراد متقاضی باید برای افراد بومی کشور کانادا اشتغال زایی کنند. کشور کانادا با توجه به شرایط مناسبی که دارد، به یکی از بهترین کشورها برای راه اندازی کسب و کارهای جدید تبدیل شده است. با توجه به این که مالیات دریافتی در این کشور بسیار کم است، همه افراد قادر به پرداخت آن هستند. یکی از مهمترین مزیت های استارت یک کار جدید در کشور کانادا این است که می توان با کمترین سرمایه یک کسب و کار جدید را در این کشور شروع کرد. یکی دیگر از شرایط افراد متقاضی برای دریافت ویزای استارت آپ کانادا، شرکت در یک آزمون زبان است. افراد متقاضی بعد از قبول شدن در این آزمون، باید نمره قبولی خود را ضمیمه پرونده کرده و سپس درخواست خود را به اداره مهاجرت بفرستند. افراد متقاضی بدون شرکت در این آزمون و دریافت نمره قبولی، موفق به دریافت ویزای استارت آپ نمی شوند. متقاضیان برای قبول شدن در این آزمون، باید در تمام مهارت های ۴ گانه زبان یعنی مهارت شنیداری، گفتاری، نوشتاری و درک مطلب نمره قبولی دریافت کنند. افراد متقاضی در صورت نگرفتن نمره مورد نظر، موفق به دریافت ویزای استارت آپ نشده و درخواست آنها رد می شود.
افراد برای دریافت ویزای استارتاپ کانادا، باید حداقل سرمایه لازم مناسب برای راه اندازی کار را داشته باشند. دولت کانادا به متقاضیانی که از طریق ویزای استارت آپ به کانادا مهاجرت می کنند، کمک مالی نمی کند و علاوه بر این این افراد هنگام درخواست ویزای استارت آپ، باید تمکن مالی خود را به دولت کانادا ثابت کنند و نشان دهند که قادر به پرداخت هزینه های زندگی خود و خانواده شان بوده و علاوه بر این این سرمایه متعلق به خودشان است. هر اندازه سرمایه افراد برای زندگی در کانادا زیاد باشد، سریع تر ویزای استارتاپ کانادا را دریافت می کنند.

ویزای استارت آپ انگلیس

کشور انگلیس یکی از پیشرفته ترین کشورهای دنیا بوده و به همین دلیل هر ساله افراد زیادی اقدام به دریافت ویزای کشور می کنند. افراد متقاضی قبل از اقدام به اخذ اقامت این کشور باید اطلاعات کاملی از شرایط این کشور به دست بیاورند و سپس اقدامات لازم برای مهاجرت به این کشور را انجام دهند. اخذ اقامت انگلیس از طریق ویزای استارت آپ یکی از روش های مهاجرت به این کشور بوده و افراد کارآفرین می توانند با استفاده از این روش اقامت این کشور را به دست آورند. در حقیقت می توان گفت ویزای استارت آپ انگلیس، یکی از جدید ترین راهکارهای این کشور برای جذب افراد نخبه و متخصص می باشد. ویزای استارت آپ انگلیس به همه کارآفرینانی که قصد دارند یک کسب و کار جدید را راه اندازی کنند این امکان را می دهد تا بتوانند استارت کار خود را بزنند.
ویرای استارت آپ انگلستان برای جذب افراد سرمایه گذار و کار آفرین ایجاد شده است و این ویزا برای این که قابلیت اجرا شدن را داشته باشد در ابتدا باید توسط یک نهاد مجاز در انگلیس مورد تایید قرار گرفته باشد. به طور کلی می توان گفت برای راه اندازی کسب و کار در کشور انگلیس، موضوع استارت آپ باید به وسیله نهادی که مورد تایید یک سازمان تجاری با سابقه یا یک موسسه آموزشی عالی است، مورد تایید قرار گرفته باشد. افرادی که قصد دریافت ویزای استارت آپ را دارند در مرحله اول باید ایده کسب و کار خود را به دقت مورد بررسی قرار دهند. ایده ارائه شده باید خلاقانه و جدید باشد و علاوه بر این موجب اشتغال زایی افراد نیز باشد. ویزای استارت آپ انگلیس یکی از بهترین و سریع ترین راه ها برای دریافت اقامت این کشور است ولی فقط به مدت دو سال قابل تمدید است. افراد برای درخواست ویزای استارت آپ باید دست کم ۱۸ سال سن داشته باشند و علاوه بر این باید به زبان انگلیسی مسلط بوده و مدرک آیلتس داشته باشند. همچنین این افراد باید در حساب بانکی خود دست کم مبلغی در حدود ۹۴۵ پوند داشته باشند و به این ترتیب تمکن مالی خود را به دولت انگلیس ثابت کرده و نشان دهند که می توانند هزینه های زندگی خود را پرداخت کنند. یکی از مهمترین شرایط برای دریافت ویزای استارت آپ این است که افراد متقاضی نباید تبعه کشورهای اروپایی یا حوزه اقتصادی اروپا باشند. یکی از مهمترین مزیت های دریافت ویزای استارت آپ این است که نیازی نیست افراد متقاضی برای راه اندازی کسب و کار خود، سرمایه ایی به این کشور وارد کنند.

 

 

 

 

 

تماس فوری باما
تماس فوری باما
WhatsApp chat