امروزه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که به آن دنیای ارتباطات می‌گویند. ارتباطی که هیچ مرز و حدی ندارد و بین تمامی افراد از کشورهای مختلف انجام می‌شود. لازمه شروع این ارتباط داشتن زبان مشترک است. این زبان در حال حاضر زبان انگلیسی است که مردم سرتاسر دنیا را به یکدیگر متصل کرده است. برای یادگیری زبان انگلیسی روش های زیادی وجود دارد اما بهترین روش یادگیری آن شرکت در کلاس های یک آموزشگاه زبان انگلیسی می باشد. مخصوصا پیشنهاد ما به شما شرکت در کلاس های آموزش خصوصی زبان آموزشگاه زبان انگلیسی برتر می باشد. مزیت کلاس های خصوصی زبان انگلیسی نسبت به بقیه روش ها مانند کلاس های گروهی زبان انگلیسی این است که تمام وقت استاد آموزشگاه زبان انگلیسی برتر در اختیار شما قرار می گیرد و شما به صورت مداوم در حال مکالمه با یک فرد مسلط به زبان هستید بجای یک زبان آموز دیگر. شرکت در کلاس های تدریس خصوصی زبان آموزشگاه‌ زبان انگلیسی برتر  باعث رسیدن سریع تر شما به هدف تان که تسلط بر زبان انگلیسی است می شود. در آموزشگاه زبان برتر دوره های آلمانی و ترکی و فرانسوی نیز برگزار می شود.

زبان انگلیسی

زبان انگلیسی (English language) یک زبان با ریشه غرب آلمانی است که برای اولین بار در اوایل قرون وسطا در انگلستان مورد استفاده قرار گرفت و در حال حاضر یکی از زبان های رایج جهان است. زبان انگلیسی تنها زبان رسمی یا یکی از زبان های رسمی حدود ۶۰ کشور مستقل است. این زبان به صورت وسیع در کشورهای انگلستان، ایالات متحده، کانادا، استرالیا، ایرلند و نیوزیلند صحبت می شود. زبان انگلیسی بعد از چینی ماندارین و اسپانیایی سومین زبان مادری رایج جهان است. امروزه زبان انگلیسی به صورت گسترده ای در سراسر جهان به عنوان زبان دوم آموزش داده می شود. زبان انگلیسی همچنین زبان رسمی سازمان ملل و اتحادیه اروپا نیز هست. زبان انگلیسی در طول یک بازه ۱۴۰۰ ساله ساخته و گسترش داده شده است. شکل های اولیه زبان انگلیسی توسط مهاجران انگولا ساکسون در حدود قرن پنجم میلادی به جزیره انگلستان آورده شد، به این شکل از زبان انگلیسی زبان انگلیسی کهن گفته می شود. انگلیسی میانه در حدود قرن ۱۱ میلادی و با فتح انگستان به دست نرمن ها شکل گرفت. شکل امروزی زبان انگلیسی پس از قرن ۱۵ میلادی و با اختراع ماشین چاپ شکل گرفت. به واسطه قدرت سیاسی و نظامی بالای امپراطوری بریتانیا زبان انگلیسی بین قرن ها ۱۷ تا ۲۰ در جهان گسترده شد. در حال حاضر در هر دو شکل مکتوب و دیجیتال زبان انگلیسی با فاصله ای زیاد بالاترین تعداد انتشار اسناد علمی و فنی در جهان را داراست. انگلیسی مدرن صرف فعل ندارد و بیشتر به واسطه استفاده از فعل های کمکی و تغییر ساختار جمله عبارات و معانی پیچیده را می رساند. گذشته از اختلافات کوچک در تلفظ، نکات کوچک گرامری و انتخاب واژه ها تا حدی متفاوت زبان انگلیسی در مناطق مختلف جهان به یک شکل صحبت می شود و انگلیسی زبان های جهان به سادگی میتوانند از طریق این زبان با هم ارتباط برقرار کنند.

آموزش آنلاین زبان - دوره آموزش آنلاین زبانزبان آلمانی

زبان آلمانی (Deutsch) یک زبان اروپاییست که بیشتر در مناطق مرکزی اروپا مورد استفاده قرار می گیرد. این زبان به طور گسترده و به صورت رسمی در کشورهای آلمان، اتریش، سوئیس، بخش های شمالی ایتالیا و لیختن اشتاین صحبت می شود. این زبان همچنین یکی از زبان های رسمی (اما نه زبان اکثریت) در کشورهای لوکزامبورگ و بلژیک است. آلمانی از نظر ریشه شباهت و نزدیکی زیادی با زبان های هلندی و انگلیسی دارد. زبان آلمانی یکی از زبان های اصلی جهان و زبان مادری بیش از ۹۵ میلیون نفر در سراسر جهان است. زبان آلمانی گسترده ترین زبان مادری در اتحادیه اروپا و همچنین سومین زبان آموزش داده شده در ایالات متحده (بعد از اسپانیایی و فرانسه) و اتحادیه اروپا (بعد از انگلیسی و فرانسه) است. زبان آلمانی دومین زبان علمی جهان نیز به سبب تعداد مقالات نوشته شده و سومین زبان رایج در محیط اینترنت (بعد از انگلیسی و روسی) به شمار می رود. زبان آلمانی از نظر تعداد کتابهای منتشر شده در سال به این زبان نیز مقام ۵ام را در جهان داراست. ریشه بیشتر واژه های زبان آلمانی به خانواده زبان های هندی-اروپایی برمیگردد. دسته ای از واژه های این زبان ریشه های لاتین یا یونانی دارند و تعداد کمتری از آنها از زبان های فرانسه یا انگلیسی مشتق می شوند. زبان آلمانی همچنین به واسطه لهجه ها و گویش های متفاوتش مشهور است. برای یادگیری زبان آلمانی در کلاس های آموزش آنلاین زبان آلمانی موسسه برتر شرکت کنید.

زبان ترکی استانبولی

زبان ترکی استانبولی تا به اینجا تاریخ پرفراز و نشیبی را پشت سر می‌گذارد. این زبان از خانواده زبان‌های آلتایی است و در زمان عثمانی، فارسی و عربی تاثیر بسیاری بر آن داشت. هرچند که در زمان آتاتورک الفبای فارسی این زبان به لاتین تغییر پیدا کرد و بسیاری از کلمات فارسی و عربی این زبان حذف شد. ساختار و قواعد این زبان منحصر به فرد است ولی با توجه به تاثیری که بر زبان‌های فرانسوی، ایتالیایی و آلمانی داشته است، مردم این کشورها می‌توانند این زبان را راحت‌تر بیاموزند. هرچند که این زبان با زبان مردم ترک‌زبان ایران متفاوت است ولی ترک‌زبان‌ها می‌توانند به‌سادگی این زبان را تا حد زیادی متوجه شوند و منظور خود را برسانند. همچنین ترک زبانان ایران، مدت کوتاهی لازم دارند تا بدون مشکل به ترکی استانبولی مسلط شوند. ترکی استانبولی تنها در کشور ترکیه به‌عنوان زبان رسمی شناخته می‌شود ولی از آن‌جایی که خود کشور ترکیه به‌تنهایی ۱۵۰ میلیون نفر جمعیت دارد، تعداد گویندگان این زبان رقم قابل‌توجهی است. زبان ترکی ۲۱ حرف صامت و ۸ مصوت دارد و ضمایر دستوری آن برای مونث و مذکر مانند فارسی یکسان است. افعال این زبان نیز مانند زبان فارسی با خود شناسه‌ای دارد که شخص فاعل را معرفی می‌کنند. به طور کلی تشابهات دستوری و واژگانی این زبان با فارسی زیاد است و یادگرفتن این زبان برای فارسی زبانان به هیچ وجه کار سختی نیست.

زبان فرانسوی

شناخت زبان فرانسه حتی برای افرادی که قصد یادگیری این زبان را ندارند جذاب است. زبان فرانسه یکی از ده زبان برتر در جهان بین الملل است که محبوبیت خاصی را در میان عموم، به ویژه افراد دیپلمات و هنرمند دارد. این زبان را نمی توان ویژه یک قشر خاص دانست و از سیاسیون تا هنرمندان برای کیفیت کار خود به این زبان علاقه نشان می دهند. زبان فرانسه را به عنوان دومین زبان برتر در اتحادیه اروپا و سازمان ملل متحد می شناسند و به همین جهت بسیاری از افراد در نقش های سیاسی و اقتصادی مختلف به یادگیری این زبان اقدام می نمایند. این زبان، زبان بیش از ۲۰۰ میلیون نفر در سراسر جهان است که این خود یکی از دلایل شگفتی و البته روی آوری بسیاری از افراد به این زبان بین المللی است. آمریکا از جمله کشوری است که این زبان را به عنوان زبان دوم خود برگزیده است. البته جالب است که بدانید منطقه ای بنام آفریقای فرانسوی زبان نیز وجود دارد که فرانسه زبان دوم تمامی آنها است. این زبان دارای جذابیت های مختص به خود است که با ویژگی های منحصر به فرد، در صدر زبان های جالب و جذاب جهان قرار گرفته است.

تماس فوری باما
تماس فوری باما
WhatsApp chat