هزینه خدمات ترجمه برای هر کلمه بسته به عوامل مختلفی متفاوت است. پروژه های زیر ۱۰،۰۰۰ کلمه معمولاً با نرخ هر کلمه ارائه می شوند. برای پروژه های بیش از ۱۰،۰۰۰ کلمه ، خدمات ترجمه بسته به نوع محتوا و محدوده زمانی ، هر دو نرخ را ارائه می دهند و سپس برای پروژه خاص خود بهترین نرخ را به شما می دهند تا هزینه پس انداز شما به شما منتقل شود.

چگونه می توان بهترین هزینه خدمات ترجمه را برای هر کلمه پیدا کرد؟ ما می توانیم کمک کنیم!

هزینه خدمات ترجمه برای هر کلمه چقدر است؟

اگر می خواهید یک مدرک یا سند ترجمه کنید ، تعداد کلمات موجود در گواهی یا سند را محاسبه کرده و آن را با هزینه هر کلمه ضرب کنید. هزینه هر کلمه چقدر است؟ خوب ، این از ارائه دهنده تا ارائه دهنده دیگر متفاوت است. ما در مورد نرخ ترجمه به ازای هر کلمه راهنمایی خواهیم کرد و همچنین روشهای عملی دریافت نقل قول ترجمه را برای شما ارائه خواهیم داد.

یکی از سریعترین راه ها برای پیدا کردن هزینه خدمات ترجمه برای هر کلمه ، دریافت هزینه آنلاین برای خدمات ترجمه است. برای دریافت یک نقل قول آنلاین از ترجمه ISO ، پرونده های خود را بارگذاری کرده و زبانها را انتخاب کنید: قیمت هر کلمه در عرض چند ثانیه نمایش داده می شود.

هزینه خدمات ترجمه برای هر کلمه 

  • هزینه ها بسته به جفت زبان متفاوت است: قوانین عرضه و تقاضا در اینجا اعمال می شود ، و قیمت هر کلمه برای جفت های دشوار زبانی با یک جامعه بزرگ مترجمان حرفه ای بالاتر از جفت های زبانی خواهد بود. هزینه زندگی در کشور هدف نیز بر هزینه ترجمه در هر کلمه تأثیر خواهد گذاشت.
  • هزینه ها بسته به سطح کمک متفاوت است: برخی آژانس ها خدمات ترجمه ای را ارائه می دهند که توسط مترجمان غیرحرفه ای انجام می شود. افرادی که زبانها را می شناسند اما برای افزایش درآمد خود کارهایی را انجام می دهند. این یک سنت رایج برخی از آژانس های ترجمه آنلاین است. این نوع خدمات کم هزینه است. آژانس های دیگر (مانند ترجمه ISO) فقط با مترجمان حرفه ای و حرفه ای کار می کنند. در پایان فوق العاده رتبه بندی سطح خدمات ، ترجمه هایی هستند که توسط یک مترجم دوم برای اطمینان از کیفیت بسیار بالا ارزیابی می شوند.
  • هزینه ها بسته به موضوع مورد نظر متفاوت است: ترجمه دامنه های عمومی که دانش کمی لازم دارند و یا کم دانش دارند ، در نقطه پایین دامنه هزینه قرار دارد. هرگاه موضوع پیچیده تر می شود ، قیمت هر کلمه بالاتر می رود.

بهترین هزینه خدمات ترجمه برای هر کلمه

متوسط ​​هزینه کلی در میان ده زبان مختلف و ارائه دهنده خدمات ترجمه در ایران قیمت ثابتی ندارد و شما بای قبل از سپردن خاسناک و مدارک از آنها به طور دقیق سوال کنید.. مطالعه دیگر در مورد نرخ ها در ایران برای ترجمه و تفسیر ، ثبات استثنایی را در بین زوج های زبانی نشان می دهد. 

هزینه های لازم برای ترجمه در شروع یک پروژه توافق می شود. بسته به نیاز مشتری ، هزینه های مشابه می توانند در چندین پروژه مختلف اعمال شوند.

هنگامی که درخواست یک نقل قول روشن و بدون تعهد را دارید ، ما یک قیمت گذاری جامع را برای شما ارائه می دهیم که توسط اسناد و زوج زبانی تقسیم می شود. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یک نقل قول ترجمه رایگان را هم اکنون دریافت کنید!